الناس الكويسة

الناس الميه 100وبس
 
الرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 الحب من طرف واحد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
mayodaaa
عضو
avatar

عدد الرسائل : 30
العمر : 28
SMS : My SMS $post[field5]
تاريخ التسجيل : 21/01/2008

مُساهمةموضوع: الحب من طرف واحد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   السبت 26 يناير - 16:35:06

ايه رايكم في الحب من طرف واحد؟؟؟؟؟؟
الموضوع ده من المواضيع المهمه وياريت تقولولي رايكم فيه

انا حكي ليكم قصه صغيره
كان في مره بنت اتعرفت علي ولد واعجبت بي شخصيته وكان اول ولد في حياتها
وهو كان برضه زيها معجب بيها ولمل عرف انها بتحبه بقي بيبعد عنها رغم انه في الاول كان بيبادلها نفس الشعور ياتري هو عمل كده ليه
هل هو بيحب يتسلي ؟؟؟؟؟ولالمجرد انه يكون عارف وحابب ان كل البنات بتموت فيه؟؟؟؟
يا ريت تقولولي رايكم لان رايكم مهم بالنسبه لي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
bekoooo
عضو مميز
عضو مميز
avatar

عدد الرسائل : 309
العمر : 31
العمل/الترفيه : صاحب محل
SMS : My SMS $post[field5]
تاريخ التسجيل : 08/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: الحب من طرف واحد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   السبت 26 يناير - 16:45:51

اولا شكرا ليك ع الموضوع الجامد ده

ثانيا انا مقدرش احكم علي واحد انا معرفش شخصيته

ولا اعرف هو جواه ايه


يمكن بيتسلي

يمكن بيقضيها

يمكن هو فرحان لما البنات تموت فيه

مقدرش احكم من الا لما اعرف الشخص

وكما قال المثل الشهير

عارف فلان قال اه قال عاشرته قال لا

قال بيقي متعرفوش
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
سارونا
اداره المنتدى
اداره المنتدى
avatar

عدد الرسائل : 1983
المووي :
SMS : My SMS $post[field5]
تاريخ التسجيل : 08/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: الحب من طرف واحد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   السبت 26 يناير - 16:56:37

مرسى لى موضوعك يا ميادة وشكرا انك يهمك رائينا فى الموضوع
وانا من رائى هوة لو كان عاوز يتسلى كان كمل الموضوع ومثل عليها الحب
امال هوة بعد بس
يعنى اللهو اعلم فى اية الى حصل ممكن يكون حس انو مش حب او انو مجرب اعجاب منها ولما قرب منها حس انها مش الانسانة الى عاوز يرتبط بيها
بس انا من رائى انو مكنش عاوز يتسلى

_________________
[b]يا قارئ خطي لا تبكي على موتي.. فاليوم أنا معك وغداً في الترااب
فإن عشت فإني معك وإن مت فاللذكرى..! ويا ماراً على قبري لا تعجب من أمري.
. بالأمس كنت معك وغداً أنت معي.. أمـــوت و يـبـقـى كـل مـا كـتـبـتـــه ذكــرى
فيـا ليت كـل من قـرأ خطـي دعا لي.
[i]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mayodaaa
عضو
avatar

عدد الرسائل : 30
العمر : 28
SMS : My SMS $post[field5]
تاريخ التسجيل : 21/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: الحب من طرف واحد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   السبت 26 يناير - 18:58:29

متشكره اوي علي ردك يا bekooooooooo
ويارب الموضوع يكون عجبك I love you
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mayodaaa
عضو
avatar

عدد الرسائل : 30
العمر : 28
SMS : My SMS $post[field5]
تاريخ التسجيل : 21/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: الحب من طرف واحد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   السبت 26 يناير - 19:00:46

اشكرك انك اهتميتي بالموضوع ويارب يكون مو ضوع كويس
وعجبك يا سارونا I love you I love you
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الوزير
عضو مميز
عضو مميز
avatar

عدد الرسائل : 396
العمر : 27
الموقع : كلية اداب
العمل/الترفيه : الغنى
المزاج : سماع الاغانى
SMS : My SMS $post[field5]
تاريخ التسجيل : 22/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: الحب من طرف واحد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   السبت 26 يناير - 21:10:27

بجد موضوعك كويس

و شدنى اووووى

بس ممكن يكون واد تافة

بيلعب بشعور الناس

و الناس مش زى بعضها

موضوع جميل اوووووى

الـــــــــويـــــــزوووو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
©{« heart medhat »}©
اداره المنتدى
اداره المنتدى
avatar

عدد الرسائل : 804
العمر : 32
العمل/الترفيه : تجاره حره
المزاج : الرياضه كورة القدم كتابة الشعر والقصص القصيره
SMS : My SMS $post[field5]
تاريخ التسجيل : 31/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: الحب من طرف واحد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الأحد 27 يناير - 13:17:35

حب من طرف واحد يعنى انا بحب انسانه هيا بتحبنى وانا معرفش انها فعلا بتبدلنى نفس الشعور ده ولا لا وهيى كذالك متعرفش انى ببدلها نفس الشعور ده ولا لا ده مسموش من طرف واحد Exclamation
طرف واحد بيحب والتانى ولا هو هنا

انما احبها وهيا بتحبنى ونعترف لبعض ونعرف بعض واسبها يبقا تسليه وكان حب لغرض معين مش اكثر او عاده فى الشباب انهم بيعملو كده وكذالك البنات بيحبو انهم يثيرو نحوهم الطرف الاخر وبعد ما يتعلق بيهم خلاص نال الغرد واتمزج من اللى عملو

موضوع جميل جدا وياريت الكل يستفيد من الكلام اللى بيكتبو وكذالك اراء الاخرين تسلم ايدك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mayodaaa
عضو
avatar

عدد الرسائل : 30
العمر : 28
SMS : My SMS $post[field5]
تاريخ التسجيل : 21/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: الحب من طرف واحد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الأحد 27 يناير - 18:07:39

بجد متشكره اوي علي روددكم
بجد رددكم جميل ولذيذ اويI love you I love you Embarassed Embarassed
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
nana
المديره
المديره
avatar

عدد الرسائل : 1473
العمر : 29
مــــــــــــزاج :
SMS : My SMS $post[field5]
تاريخ التسجيل : 31/08/2007

مُساهمةموضوع: رد: الحب من طرف واحد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الأحد 27 يناير - 23:58:29

الحب من طرف واحد ده مصيبه كبيره جدااااااااااااااااااااااااااا
وانا من رئى انى ماينفعش حد يحب حد ووخلاص
بس القصه دى ممكن يكون بيتسله او ممكن يكون مالقهاش هى الى بيتمناها
او كان فكرها حاجه وطلعت حاجه تانيه بس ربنا بقى يسمحو لنى علق وحده بيه مالهااااااااااش اى زنب
بى اى حاجه غير انها حبتو
مرسى اوى موضوعك حلو اوى يامياده ومرسى على مجهودك ده

_________________
(لا تجعل مشعارك ارض يداس عليها انما اجعلها سماء يتمنى الجميع الوصول اليها))
(( وا جعل قلبك كا القبر يسكنو واحد والا تجعلو كا البئر يشرب منو اى واحد))
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://nana2100.ahlamontada.com
mayson
عضو متالق
عضو متالق
avatar

عدد الرسائل : 17
العمر : 26
SMS : My SMS $post[field5]
تاريخ التسجيل : 24/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: الحب من طرف واحد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الإثنين 28 يناير - 0:21:03

هو فعلا موضوع حلو جدا بس الموصبه ان هو عارف او لا لا ز ما انتى بتقولى اول ما عرف ان انت بتبدليه نفس الاعجاب بعدفعلا مش عاوز يتسله هو لو عايز يتسله كان كمل بس ممكن يكون بيبدلك نفس الشعور كامجرد صداقه او تعارف مش اكتر وبعد عشان خايف على مشاعرك
بس الموصيبه ان يكون الطرف ده بنت مينفعش ان هى تتجرا وتقول للالنسان ده انها معجبه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
shefo
اداره المنتدى
اداره المنتدى
avatar

عدد الرسائل : 627
مــــــــــــزاج :
SMS : My SMS $post[field5]
تاريخ التسجيل : 05/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: الحب من طرف واحد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الإثنين 28 يناير - 13:58:44

اولا منورانا يا mayodaaa واهلا بيكي معانا ف المنتدي Smile

موضوعك جميل جدا جدا

وبيتهيالي الاساس ف اي علاقة حب هو العطاء المتبادل

والاساس ف العطاء ده هو المشاعر طبعا

لو كان الحب من طرف واحد

اكيد ده مش هينفع انه يكون اساس لعلاقة حب حقيقية

واكيد الطرف اللى بيحب من طرف واحد ده لازم يعيد حساباته

مش معنى ده انه يكره اللى بيحبه

طالما فيه احترام للمشاعر م البداية يبقى تمام

ويتمنى ليه الخير والسعادة حياته

وبالنسبة للحدوتة اللى قولتيها دي

واضح انه مافيش حتى احترام للمشاعر

وده طبعا ما نقدرش نسميه حب

لا من طرف واحد ولا من طرف ارضي حتى Suspect

وده بيحصل كتير من بنات وولاد

انهم يحبوا يكونوا محط اعجاب واهتمام الطرف الاخر وبس

ودول بتسيطر عليهم الانانية وبيفتقدوا المقومات الاساسية للحب

ومش ممكن ابدا هيحبوا ف حياتهم

وربنا يوفقك يا mayodaaa وتلاقي الانسان اللى يستاهلك Smile
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
drag0nz man
عضو متألق
عضو متألق
avatar

عدد الرسائل : 181
العمر : 27
SMS : My SMS $post[field5]
تاريخ التسجيل : 14/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: الحب من طرف واحد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الخميس 31 يناير - 5:46:57

بصراحه أنا قريت مواضيع كتير فى القسم دا بس مقدرتش أرد لأنى مالقيتش حاجه أقولها تعبر عن إعجابى وتأثير الموضوع فيا بس الموضوع دا رديت عليه لأنى بمر بنفس الظروف دى بس مش بالظبط
أنا حكايتى إنى بحب واحده من ونأ فى خمسه إبتدائ فى الأول قولت دا حب عيال مش حب مجرد مشاعر تجاه أول بنت اوشفها حلوه كدا لأنا أنا بصراحه هيا فى نظرى ملاك
وبعد كده فى مرحلت الإعدادى كنا فى درس واحد مع بعض من الإبتدائى كنا مجموعه واحده فى درسين مع مرور السنين بقينا زى الإخوات دا أدى إلى إنها بقيت بتهز معانا كلنا عادى صبيان وبنات فا دى كانت حاجه خلتنى اكرها لأن إلى بيحب إستحالا يكره حبيبو فى يوم من الأيام أو مش أكرها لأن لو كرتها كنت نسيتها بس أنا عمرى ما نيستها بدت أقول دى بنت عاديه يعنى واكدا وبعد كدا بدأت أقطع أى صله بينا سواء إصحاب إخوات أى حاجه
جيت فى الثانوى بسبب إنى دبلرت فى سنه مقدرتش أكمل معاها فى الدرس لأنها سبقتنى بسنه فى الدراسه وأول حاجه ندمت عليها إنى مش هقدر أروح معاها الدرس تانى ودأت مشاعرى تجها من جواى تظهر تانى زى الأول وأكتر مع العلم إنى عرفت بنات كتير فى الوقت دا بس ما قدرتش أنساها للحظه واحده ةدلوقتى وبعد مرور سبع سنوات من أول مره اشوفها فيها بقيت كل حاجه فى خيالى وبالى وعقلى وتفكيرى وأحلامى هيا البنت دى بقيت لو كلمت واحده غيرها أحس إنى باخونها وعمرى ما قدرت أعبرلها عن مشاعرى
ولما جت لى الجرأه أعبر لها بسبب غبائ عرفت إن أنا دبلرت وبقيت حاسس إن دى أكبر عقبه بنها وبينى بس أنا فعلاً عمرى ما حبيبت ولا هاحب غيرها
إنتو إيه رأيكو فى الموضوع دا وأرجو أعرف رأيكم

ودلوقتى بس أنا متأكد إنى بحبها حب جنون أموت ومشفهاش بتضيع منى
أرجو تهتمو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
سارونا
اداره المنتدى
اداره المنتدى
avatar

عدد الرسائل : 1983
المووي :
SMS : My SMS $post[field5]
تاريخ التسجيل : 08/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: الحب من طرف واحد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الخميس 31 يناير - 16:45:39

شكرا ليك يا اسلام لى اهتمامك برائيناWink
وانا شايفة انك تصارحها بحبك ومافهاش حاجة انك دبلرت سنة
بس ماتسبش نفسك كدة وهى فى ايديها القرار لا تقبل لا ترفض
بس احسن ماتعلق نفسك بيها كدة
واكيد هى مش هتضيع حب بالشكل دة بس انت اعمل الى عليك وسيبها على ربنا

_________________
[b]يا قارئ خطي لا تبكي على موتي.. فاليوم أنا معك وغداً في الترااب
فإن عشت فإني معك وإن مت فاللذكرى..! ويا ماراً على قبري لا تعجب من أمري.
. بالأمس كنت معك وغداً أنت معي.. أمـــوت و يـبـقـى كـل مـا كـتـبـتـــه ذكــرى
فيـا ليت كـل من قـرأ خطـي دعا لي.
[i]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
drag0nz man
عضو متألق
عضو متألق
avatar

عدد الرسائل : 181
العمر : 27
SMS : My SMS $post[field5]
تاريخ التسجيل : 14/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: الحب من طرف واحد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الجمعة 1 فبراير - 18:23:50

مرسى على الإهتمام يا ساره
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mayodaaa
عضو
avatar

عدد الرسائل : 30
العمر : 28
SMS : My SMS $post[field5]
تاريخ التسجيل : 21/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: الحب من طرف واحد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الخميس 14 فبراير - 11:04:27

أنا رأيى أنك تصارحها بمشاعرك قبل ما تضيع منك خالص
و لوكانت هى بتبادلك نفس المشاعر
عمر الدبلره ما هتبقى عقبه فى طريقكم
و ربنا يوفقك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
HADER
عضو شرف
عضو شرف
avatar

عدد الرسائل : 2592
العمر : 26
SMS : My SMS $post[field5]
تاريخ التسجيل : 15/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: الحب من طرف واحد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الإثنين 18 فبراير - 20:36:12

الحب من طرف واحده بجد حاجه صعبه جدا
والموضوع فعلا هايل

_________________

محتاجه ليك دلوقتى اكتر من اى وقت
محتاجة اكون معاك دايبه فى احضان هواك
وتكون يا حبيبى جنبى معايا فى كل وقت
محتاجة انك تاخدنى من ليلى وذكرياتى
محتاجة احس انى ببدء وياك حياتى
انسى الدنيا فى عنيك اسيب ايدى لايديك
وادوب من الشوق اليك يا حبيبى فى كل وقت
(A)
________________
:مشرفة:مـنـتـدى الـضـحـك والـفـرفـشـة:مشرفة: الاغانى العربى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
moon light
عضو نشيط
avatar

عدد الرسائل : 90
العمر : 28
الموقع : http://www.3gypt.com/
العمل/الترفيه : captin > in hotel
المزاج : نسكافيه بلاك __ مع سيجاره L&M أزرق
SMS : My SMS $post[field5]
تاريخ التسجيل : 16/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: الحب من طرف واحد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الخميس 21 فبراير - 11:19:50

اولاً الموضوع جميل جداً

ثانياً : ما اقدرش احكم عالشخص اللى حكيتى قصته لانى ما اعرفهوش

ثالثاً : اصعب مراحل الحب هو الحب من طرف واحد

لان بيبقى فى شخص بيتعذب فى حب شخص

وللاسف الشخص التانى بيبقى مش حاسس بأى حاجه من نحيته

وبتمنى انه نمش يقابل حد فينا

لانه بجد

صعب جدا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.3gypt.com/
manoon
مشرف مميز
مشرف مميز
avatar

عدد الرسائل : 941
العمر : 29
SMS : My SMS $post[field5]
تاريخ التسجيل : 27/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: الحب من طرف واحد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الإثنين 25 فبراير - 13:54:42

ميرسى ليكى ياميادة وعلى موضوعك
بس انا من راى ان الحب من طرف واجد مش حب لا الحب شعور متبادل بين اتنين Smile

_________________
بحبك نفس اقولهالك وعدها كتير وخايف لما اقولهالك
تقول ده كتييييييييير
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
manoon
مشرف مميز
مشرف مميز
avatar

عدد الرسائل : 941
العمر : 29
SMS : My SMS $post[field5]
تاريخ التسجيل : 27/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: الحب من طرف واحد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الإثنين 25 فبراير - 13:56:52

اما انت ياdarangz maaanانا من رايى انك تروح تصرحها بمشاعرك الحلوة دى
ومتحتش فى دماغك انك عشان سطت سنة دى العقبة لا دى حاجة عادية وطالما انت بتحبها كدة قولها وربنا معاك ان شاء اللة ويوفقك ياباشا Very Happy

_________________
بحبك نفس اقولهالك وعدها كتير وخايف لما اقولهالك
تقول ده كتييييييييير
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
الحب من طرف واحد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
الناس الكويسة :: ¬°•|منتدى الرومانسيه|•° :: فضفضه-
انتقل الى: