الناس الكويسة

الناس الميه 100وبس
 
الرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 هل الحب وهم ام حقيقه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
bekoooo
عضو مميز
عضو مميز
avatar

عدد الرسائل : 309
العمر : 31
العمل/الترفيه : صاحب محل
SMS : My SMS $post[field5]
تاريخ التسجيل : 08/01/2008

مُساهمةموضوع: هل الحب وهم ام حقيقه   السبت 26 يناير - 16:25:09

بسم الله الرحمن الرحيم

انا من زمان عايز اسال السؤال ده

هل الحب فعلا حقيقي

ولا هو وهم

كلام الاغاني والناس الي بتحب بيقولو الحب اجمل شيء في الحياه

وبيقولو كمان انه بيدي دفعه للامام

وبيخليك الدنيا قدامك لونها بمبي علي راي سعاد حسني

بس انا لما جيت احب لقيت الحب كله عذاب وحيره

وفي الاخر اتغدر بيا

واصبحت بلا هدف في الحياه

وحتي دراستي اهملتها ومش عارف اتخرج

انا عندي 21 سنه ولسه في سنه تانيه معهد

فهل العيب فيا

او فيها


العلماء بيقولو ان الحب ده عباره عن بعض التفاعلات في المخ

التفاعلات الكيمائيه !!!!

فهل فعلا الحب هو عباره عن مجرد كيمياء

او ان الحب وهم كبير وكلام اغاني

ارجو الرد علي اسئلتي

وشكرااااااااااا


عدل سابقا من قبل bekoooo في الثلاثاء 26 فبراير - 13:32:12 عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mayodaaa
عضو
avatar

عدد الرسائل : 30
العمر : 28
SMS : My SMS $post[field5]
تاريخ التسجيل : 21/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: هل الحب وهم ام حقيقه   السبت 26 يناير - 19:14:27

الحب ليه معاني كثيره بس الي يفهم معناه
والحب للي يقدره
بس للاسف كلمه بحبك بقيت سهله اوي اليومين دول
اذا كانت البنت او الولد
Laughing
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
bekoooo
عضو مميز
عضو مميز
avatar

عدد الرسائل : 309
العمر : 31
العمل/الترفيه : صاحب محل
SMS : My SMS $post[field5]
تاريخ التسجيل : 08/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: هل الحب وهم ام حقيقه   السبت 26 يناير - 19:17:44

شكرا ليكي ع المرور الجميل و الرد الاجمل

و زي ما قلتي كلمه بحبك للاسف

بقت اسهل حاجه تتقال

يلا علي الحب السلام

الله يرحم الحب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الوزير
عضو مميز
عضو مميز
avatar

عدد الرسائل : 396
العمر : 27
الموقع : كلية اداب
العمل/الترفيه : الغنى
المزاج : سماع الاغانى
SMS : My SMS $post[field5]
تاريخ التسجيل : 22/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: هل الحب وهم ام حقيقه   السبت 26 يناير - 21:01:27

و الله الحب جميل اووووى

بس اهم حاجة متحاولش بحبك تخدع اللى قدامك

لانك ممكن تجرحة و جرح الحب مش اى جرح

بس مش غريبة شوية انك عندك 21سنة و فى تانية معهد

شكرا على الموضوع الجميل دة

الـــــــــــويـــــــــزوووو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
bekoooo
عضو مميز
عضو مميز
avatar

عدد الرسائل : 309
العمر : 31
العمل/الترفيه : صاحب محل
SMS : My SMS $post[field5]
تاريخ التسجيل : 08/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: هل الحب وهم ام حقيقه   الأحد 27 يناير - 10:11:52

شكرا ليك يا الوزير علي مرورك الجميل


وردا علي سؤالك لا مش غريبه

اولا لاني كنت في كليه حقوق الاول وبسبب الغدر في الحب قصدي الوهم

سقطت ف حولت معهد و بعد كدا مبقاش ليا هدف في الحياه

الا المحل بتاعي

وازاي اجيب فلوس بس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
©{« heart medhat »}©
اداره المنتدى
اداره المنتدى
avatar

عدد الرسائل : 804
العمر : 32
العمل/الترفيه : تجاره حره
المزاج : الرياضه كورة القدم كتابة الشعر والقصص القصيره
SMS : My SMS $post[field5]
تاريخ التسجيل : 31/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: هل الحب وهم ام حقيقه   الأحد 27 يناير - 12:57:16

جميل جدا يا بيكو تسلم ايدك __________________

بص انا من غير مقدمات عاوز افهمك حاجه حبك اللى يضيع مستقبلك

ويخليك تهمل فى دراستك ميبقاش حب ابدا سواء محل انتا فتحتو وعاوز تجيب منو فلوس او انتا فى معهد ربنا يكرمك بس صدقنى الحب الصادق موجود والاحاسيس الصادقه موجوده وربنا ان شاء الله هيكرمك ونصيبك هتشوفو ان شاء الله وانتا اذا كنت انسان طيب وكويس وباين عليك
كده انك كويس ربنا هيوعدك بأنسانه بنت حلال ان شاء الله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
bekoooo
عضو مميز
عضو مميز
avatar

عدد الرسائل : 309
العمر : 31
العمل/الترفيه : صاحب محل
SMS : My SMS $post[field5]
تاريخ التسجيل : 08/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: هل الحب وهم ام حقيقه   الأحد 27 يناير - 14:31:25

اولا شكراا لييك اوي يا مدحت يا فنان

بس صدقني معتش فيه مكان للحب في حياتي تاني

صدقني محلي و مصلحتي اولا حتي من التعليم

تقدر تقولي بحسبه بسيطه كام واحد متعلم في مصر

يقدر يفتح بيت ؟؟؟؟

وكاما قال المثل الشهير

لا يلدغ المؤمن من جحر مرتين

شكرا اوي يا مدحت يا فناااااااااان

مش عارف اقولك ايه علي نصيحتك بجد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
خالد
مشرف مميز
مشرف مميز
avatar

عدد الرسائل : 434
العمر : 31
SMS : My SMS $post[field5]
تاريخ التسجيل : 01/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: هل الحب وهم ام حقيقه   الأحد 27 يناير - 14:47:16

موضوعك جميل جدا انا مريت تجرة قريبة منك شوية س الحمد لله فوقت ولحقت نفسى سرعة الحمد لله بس انا برضو مقتنع ان فى حب بس للاسف فى ناس مش عارفة يعنى اية حب وتحت اسم الحب تجرح ناس كتير بس ال انا متاكد ان ال يجرح يوم لازم يجرح جرح اكبر
وانا عاوز اقولك على حاجة لازم تتعلم من ال حصلك وتتقدم لقدام ومتخليش ال حصلك دة يجيك وره وصدقنى لو انتا قلبك نظيف وحبيت جد وانجرحت هتحب تانى وال هتحبها هتعوضعك عن كل حاجة بس انتا لازم تعيش وتحب
والدنيا كلها كدا

_________________


إذا ضاقت عليك الأرض بما رحبت، وضاقت عليك نفسك بما حملت فاهتف ... يا الله
إذا بارت الحيل، وضاقت السبل، وانتهت الآمال، وتقطعت الحبال، نادي ... يا الله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
bekoooo
عضو مميز
عضو مميز
avatar

عدد الرسائل : 309
العمر : 31
العمل/الترفيه : صاحب محل
SMS : My SMS $post[field5]
تاريخ التسجيل : 08/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: هل الحب وهم ام حقيقه   الأحد 27 يناير - 14:54:58

اولا شكرا ليك يا خالد ع المرور

وثانيا شكرا ع النصيحه الغاليه

بس انا حاكي قصتي كلها في رد لموضوع ((( مدرسه الحب )))

وصدقني يا خالد انته لما تدي قلبك لوحده بالمعني الحرررفي

متقدرش تاخده تاني

وعلي فكره الحكايه دي من 3 سنين مش من شهر ولا اتنين

بس تصدقني لو قولتلك علي قد الغدر انا لسه بحبها احد دلوقتي

وموصفلكش انا اتاذيت بسببها اد ايه

بس علي راي الفنان عمرو دياب بجد بجد


(( خد قلبي معاه ))

شكرا ليك يا باشا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
nana
المديره
المديره
avatar

عدد الرسائل : 1473
العمر : 29
مــــــــــــزاج :
SMS : My SMS $post[field5]
تاريخ التسجيل : 31/08/2007

مُساهمةموضوع: رد: هل الحب وهم ام حقيقه   الإثنين 28 يناير - 0:16:07

موضوعك حلو اوى يابيكو
وانا بقولككككككككككككك بصوت عالى فى حب فى الدونيا
الحمدلله حب الاهل حب الاصحاب حب الناس مش لزم حب واحد لى وحده
بس انا مع الى بيحصل وتتجرحو وتجرحو ليه علشان مستعجلين على الحب
ومستربعين والحب صدقونى بيجى لى وحدو والى كتبو ربنا هتشوفو
ولا حياه مع اليئس ولا يئس مع الحياه
والحياه مش هتقف عند حاجه بكره تنسى وربنا مدينا نعمه اسمها النسيان
بس تفائل خير وصدقنى هتكسب حجات كتير وماتقولش مش هحب وهنتقم والكلام ده
كلو غلط وقع فى ناس كتير ويارب محدش ينجرح تانى وان شاء الله تلقى الحب الحقيقى فى حياتك
ومرسى على مجهودك ده

_________________
(لا تجعل مشعارك ارض يداس عليها انما اجعلها سماء يتمنى الجميع الوصول اليها))
(( وا جعل قلبك كا القبر يسكنو واحد والا تجعلو كا البئر يشرب منو اى واحد))
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://nana2100.ahlamontada.com
mayson
عضو متالق
عضو متالق
avatar

عدد الرسائل : 17
العمر : 26
SMS : My SMS $post[field5]
تاريخ التسجيل : 24/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: هل الحب وهم ام حقيقه   الإثنين 28 يناير - 0:23:53

هو فعلا الحب ش جميل وبيده دفعه الى الامام بس المهم انك تختار صح من الاول يمكن مفكرتش قبل ما تحب وده مش صح
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
bekoooo
عضو مميز
عضو مميز
avatar

عدد الرسائل : 309
العمر : 31
العمل/الترفيه : صاحب محل
SMS : My SMS $post[field5]
تاريخ التسجيل : 08/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: هل الحب وهم ام حقيقه   الإثنين 28 يناير - 19:27:18

شكرا ليكي يا نانا ع المرور الجميل

وشكرا تاني ع النصيحه الاجمل


هو فعلا حب الاهل هو الي باقي

بس صدقيني انا فعلا مقدرش احب تاني

لانه ببساطه فعلا قلبي مش معايا

ومقدرش انجرح تاني

شكراااااااااااااااا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
bekoooo
عضو مميز
عضو مميز
avatar

عدد الرسائل : 309
العمر : 31
العمل/الترفيه : صاحب محل
SMS : My SMS $post[field5]
تاريخ التسجيل : 08/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: هل الحب وهم ام حقيقه   الإثنين 28 يناير - 19:29:30

شكرا ليكي يا ميسون ع المرور والرد

بس الواحد مش بايده يختار الي بيحبه

ولا انا كلامي غلط


شكرااااااااااااااااا ليكي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
سارونا
اداره المنتدى
اداره المنتدى
avatar

عدد الرسائل : 1983
المووي :
SMS : My SMS $post[field5]
تاريخ التسجيل : 08/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: هل الحب وهم ام حقيقه   الثلاثاء 29 يناير - 16:27:52

موضوعك جميل يا بيكو وليه معانى كتيرة اوى
بس انت ماينفعش الى انت عاملو فى نفسك دة
بجد انت بتضيع نفسك وبتضيع مستقبلك وهتندم على كل لحظة ضيعتها من عمرك
وهى اكيد دلوقتى عايشة حياتها واتخرجت وخلصت تعليمها وانت بعد ما كنت فى جامعة بقيت فى المعهد انت عاوز توصل نفسك لى حد فين لى حد مايبقى معاك دبلوم
لازم تفوق بقة واكيد الحب موجود وهتلاقيه ان شاء الله Wink

_________________
[b]يا قارئ خطي لا تبكي على موتي.. فاليوم أنا معك وغداً في الترااب
فإن عشت فإني معك وإن مت فاللذكرى..! ويا ماراً على قبري لا تعجب من أمري.
. بالأمس كنت معك وغداً أنت معي.. أمـــوت و يـبـقـى كـل مـا كـتـبـتـــه ذكــرى
فيـا ليت كـل من قـرأ خطـي دعا لي.
[i]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
bekoooo
عضو مميز
عضو مميز
avatar

عدد الرسائل : 309
العمر : 31
العمل/الترفيه : صاحب محل
SMS : My SMS $post[field5]
تاريخ التسجيل : 08/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: هل الحب وهم ام حقيقه   الخميس 7 فبراير - 9:11:14

شكرا ليكي يا سارونا

هي فعلا خلصت جامعه واتخطبت فعلا


ربنا يسعدها

بس انا حاتط شغلي قدامي

محلي دلوقتي هو اهم حاجه في حياتي

مش مهم اخلص دلوقتي

هما يعني الي خلصوا خدو ايه

شكراااااا ليكي يا قمر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
manoon
مشرف مميز
مشرف مميز
avatar

عدد الرسائل : 941
العمر : 29
SMS : My SMS $post[field5]
تاريخ التسجيل : 27/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: هل الحب وهم ام حقيقه   السبت 9 فبراير - 17:44:27

اللة عليك ياباشا
انا من رايى يكون وهم ا\اكان من طرف واحد و يكون حقيقة ازاكان شعور متبادل
بس انت ياريت يابيكو تحاول تركز فى مستقبلك اكتر

_________________
بحبك نفس اقولهالك وعدها كتير وخايف لما اقولهالك
تقول ده كتييييييييير
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
bekoooo
عضو مميز
عضو مميز
avatar

عدد الرسائل : 309
العمر : 31
العمل/الترفيه : صاحب محل
SMS : My SMS $post[field5]
تاريخ التسجيل : 08/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: هل الحب وهم ام حقيقه   الإثنين 11 فبراير - 13:00:48

شكرا ليكي يا منوون

والله انا مستقبلي كل حاجه في حياتي دلوقتي

لانه بقي الحاجه الوحيده الي فاضلالي

بقي شغلي هو وسيله الهروب الوحيده من المشاكل


شكراااااااااااا اوووووووووووي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
HADER
عضو شرف
عضو شرف
avatar

عدد الرسائل : 2592
العمر : 26
SMS : My SMS $post[field5]
تاريخ التسجيل : 15/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: هل الحب وهم ام حقيقه   الإثنين 18 فبراير - 21:05:28

الحب عمروه مكان وهم
بجد موضوع جميل ميرسى ليك وانت اختر كويس وانت تعرف انو مش وهم

_________________

محتاجه ليك دلوقتى اكتر من اى وقت
محتاجة اكون معاك دايبه فى احضان هواك
وتكون يا حبيبى جنبى معايا فى كل وقت
محتاجة انك تاخدنى من ليلى وذكرياتى
محتاجة احس انى ببدء وياك حياتى
انسى الدنيا فى عنيك اسيب ايدى لايديك
وادوب من الشوق اليك يا حبيبى فى كل وقت
(A)
________________
:مشرفة:مـنـتـدى الـضـحـك والـفـرفـشـة:مشرفة: الاغانى العربى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
bekoooo
عضو مميز
عضو مميز
avatar

عدد الرسائل : 309
العمر : 31
العمل/الترفيه : صاحب محل
SMS : My SMS $post[field5]
تاريخ التسجيل : 08/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: هل الحب وهم ام حقيقه   الثلاثاء 19 فبراير - 16:43:46

ههههههه

اختار تاني ده مستحييل

واني احب تاني ده اكبر مستحيل

وعلي راي الي قال لا يلدغ المؤمن من جحر مرتيين


و ربنا يتولاني برحمته

شكرا ليكي يا هديير ع المروور والرد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
HADER
عضو شرف
عضو شرف
avatar

عدد الرسائل : 2592
العمر : 26
SMS : My SMS $post[field5]
تاريخ التسجيل : 15/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: هل الحب وهم ام حقيقه   السبت 23 فبراير - 22:32:53

bekoooo كتب:
ههههههه

اختار تاني ده مستحييل

واني احب تاني ده اكبر مستحيل

وعلي راي الي قال لا يلدغ المؤمن من جحر مرتيين


و ربنا يتولاني برحمته

شكرا ليكي يا هديير ع المروور والرد

ميرسى على ردك عليه بس مش علشن مره غلط علطول كده متحكمش على الحب كده
وبعدين انت انسان هايل وتستحق كل خير ربنا يسعدك وتلقى الى تحبه وتحبك وابقا تعله قولى وهام ولا لا هههههههه

_________________

محتاجه ليك دلوقتى اكتر من اى وقت
محتاجة اكون معاك دايبه فى احضان هواك
وتكون يا حبيبى جنبى معايا فى كل وقت
محتاجة انك تاخدنى من ليلى وذكرياتى
محتاجة احس انى ببدء وياك حياتى
انسى الدنيا فى عنيك اسيب ايدى لايديك
وادوب من الشوق اليك يا حبيبى فى كل وقت
(A)
________________
:مشرفة:مـنـتـدى الـضـحـك والـفـرفـشـة:مشرفة: الاغانى العربى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
bekoooo
عضو مميز
عضو مميز
avatar

عدد الرسائل : 309
العمر : 31
العمل/الترفيه : صاحب محل
SMS : My SMS $post[field5]
تاريخ التسجيل : 08/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: هل الحب وهم ام حقيقه   الثلاثاء 26 فبراير - 12:58:14

شكرا تاني يا هدير


بس فعلا هي كده خلااااااااص خلصت

لا حب تاني ولا اي حاجه

هي كده قصتي انتهت ونهايه القصه للاسف

جرح وموووت خلاص خلصت


ربنا يسعدكوو جميعا وما تشوفو حاجه وحشه خالص

شكرااااااا ليكو كلكووووووووووووو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
هل الحب وهم ام حقيقه
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
الناس الكويسة :: ¬°•|منتدى الرومانسيه|•° :: فضفضه-
انتقل الى: